Gegroet!

Voor nieuwe leden.
Plaats reactie
Mesteno
Micro Mini
Berichten: 36
Lid geworden op: 20-03-2018 00:46

Gegroet!

Bericht door Mesteno » 20-03-2018 01:02

Gegroet,

Ik ben Whitney, bijna 19 en verzamel een al een tijdje modelpaarden. Het begon rond mijn 11de met Schleich en rond mijn 14/15de jaar met Breyer. Mijn eerste Breyer paard is Kripton Seni 2, die ik nog steeds heb. Ik was altijd op zoek naar de Spirit Breyer sinds die tijd en heb 2 of 3 jaar geleden mijn eerste Spirit Traditional kunnen vinden! Uiteindelijk heb ik nog Rain en Ringmaster kunnen vinden. De Ringmaster is helaas (maar ook weer niet helaas aangezien hij verder onbeschadigd is ) gedulcoated, waardoor zijn glossy laagje er af is gehaald en het nu matt is, ook een mooi plaatje om te zien hoor ;). Ik heb sinds vorige week ook de Spirit Riding Free model en ben nog op zoek naar meer Spirit molds om later te customizen.

Oke genoeg over mijn Spirit obsessie :lol:

Ik heb een verzorgpaardje die ik mag longeren en misschien later ook kan rijden als de tijd het toelaat. Ik vind het al fijn om op stal te helpen met alle klusjes die gedaan moeten worden. Daar ga ik 1 keer per week naar toe, maar zal over een paar maanden vaker komen.

Ik heb momenteel een airbrushset die ik kan gebruiken voor het painten van modelpaarden. Ik heb alleen nog wat bodies en geschikte klei nodig om te beginnen, oja en tijd :').

Over het algemeen ben ik geïnteresseerd in Mustang en PRE paarden. Ook zoek ik soms specifieke modellen van andere rassen.

Ik ben van plan om eerst nog te leren customizen en later mijn eigen sculpturen uit te geven.
Forever Free forum

voor Spirit fans

ingevc
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 18-03-2018 17:25

Bericht door ingevc » 20-03-2018 19:27

Welkom!

Leuk dat je ook wil gaan customizen, stel vooral je vragen hier op het forum en natuurlijk zou ik graag de foto's willen zien :mrgreen:

Op het vorige forum stond heel veen info over de verschillende technieken en tips voor beginners. Als ik tijd heb zal ik online eens gaan zoeken om wat van de info weer terug te plaatsen en hopelijk kunnen alle leden hier bij helpen om dit aan te vullen :-)

Plaats reactie